عیددیدنی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان از رئیس بیمارستان

عیددیدنی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان از رئیس بیمارستان

حجت الاسلام والمسلمین عادل با همراهی سرپرست اوقاف شهرستان وبرخی مسئولان اوقاف با حضور در بیمارستان گودرز ضمن تبریک سال جدید از تلاش های یک سال گذشته مسئولان و پرسنل بیمارستان تشکر و قدردانی نمود .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان به همراه سرپرست اوقاف شهرستان وبرخی مسئولان اوقاف استان در بیمارستان حضور یافته وبا تبریک سال جدید وتشکر از فعالیت های یکسال گذشته مسئولان وپرسنل بیمارستان ، در سال جدید آرزوی موفقیت وپیشرفت روز افزون برای بیمارستان وهمکاران تلاشگر مرکز نمود .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عادل با بیان نامگذاری سال جدید با عنوان سال دولت وملت، همدلی وهم زبانی توسط مقام معظم رهبری اذعان داشت برای انجام کامل وصحیح وظایف وکمک به بیمارستان همدلی همه مدیران ومسئولان اوقاف وبیمارستان  را می طلبد که انشاءا... این مهم بیش از گذشته انجام می پذیرد .

دکتر منتظری نیزدر ادامه ضمن تبریک سال نو ، به بیان عملکرد یک سال گذشته بیمارستان پرداخت ومشکلاتی که بیمارستان با آنها مواجه است را متذکر گردید وخواستار حمایت های بیشتر اوقاف برای رفع آن ها در سال جدید شد .


عیددیدنی مدیرکل اوقاف یزد با رئیس بیمارستان گودرز


عید دیدنی مدیرکل اوقاف استان یزد با رئیس بیمارستان موقوفه گودرز


عید دیدنی مدیرکل اوقاف استان یزد با رئیس بیمارستان موقوفه گودرز

کد خبر: 175
  تاریخ خبر : 10 فروردین 1394