یک بخش کرونایی در بیمارستان تعطیل شد

رییس بیمارستان موقوفه گودرز از تعطیلی یک بخش از چهار بخش مخصوص بیماران کرونایی در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز به نقل از ایرنا دکتر "مرضیه فیصل" روز سه‌شنبه در گفت و گو با این خبرگزاری ،علت تعطیلی این بخش را کاهش بیماران کرونایی اعلام کرد.

به گفته وی تا قبل از اجرای محدودیت‌ها حدود ۶۰ بیمار کرونایی در این مرکز درمانی بستری بودند که امروز سه‌شنبه این رقم به ۲۷ نفر رسیده است.

وی تاکید کرد: همچنین تعداد بستری‌ها در بخش‌های ویژه هم از ۱۰ بیمار قبل از اجرای محدودیت‌ها به ۶ بیمار در حال حاضر رسیده است.

این پزشک، کاهش بستری های بیماران کرونایی را مدیون همکاری خوب مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی و همراه شدن با محدودیت‌های اخیر اعلام کرد و خواستار تداوم آن شد.

وی هشدار داد: کاهش ورودی بیمارستانها و بهتر شدن اوضاع به معنی قطع کامل زنجیره این بیماری نیست و مردم باید همچنان محدودیت ها را رعایت و از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.

دکتر فیصل از خیران استان هم که بیمارستان گودرز را در زمینه تامین تجهیزات و امکانات و مخصوصا تامین دستگاه تنفسی و اکسیژن ساز یاری کردند قدردانی کرد.

رییس بیمارستان گودرز یزد ادامه داد: طی این مدت تعدادی دستگاه کمک تنفسی و اکوکادیوگرافی توسط خیران، شرکتها و یا هیات های عزاداری به این بیمارستان اهدا شد.

کد خبر: 418
  تاریخ خبر : 18 آذر 1399
  دیدگاه کاربران