اداری - منشی

 بیمارستان گودرزتمام وقت

شرح شغل

جایگاه منشی (مسئول دفتر) در کسب و کار به شخصی داده می شود که توسط سازمان استخدام شده تا بر پایه یکسری توانایی های تخصصی و شخصیتی، از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه مدیران، توانایی تنظیم جلسه‌ها، نامه نگاری، تنظیم انواع گزارش‌ها از فعالیت‌های مختلف، کار با کامپیوتر و اینترنت و تایپ متون فارسی و انگلیسی و ... برآید.

در برخی از شرکت ها نقش مسئول دفترها پر رنگ تر است و علاوه بر انجام وظایف قبلی به مدیریت داخلی شرکت، هماهنگی داخلی کارکنان، برخی از پیگیریها و پاسخ به مراجعین تلفنی و حضوری نیز می پردازند.

یک منشی خوب در این کار باید مهارت های نوشتاری و گفتاری بسیار خوبی داشته و در کار با کامپیوتر و تایپ متبحر باشد. همچنین منشی باید به جزئیات توجه کرده و بتواند فشار کاری زیاد را تحمل کند. اغلب منشی ها به صورت تمام وقت در محیط های اداری و دفاتر کار خصوصی مشغول فعالیت هستند

شرایط عمومی احراز

مدرک تحصیلی:  حداقل لیسانس

ترجیحا لیسانس حسابداری - کامپیوتر-مدیریت -امور اداری

تجربه کاری:حداقل سه سال

موقعیت جغرافیایی: یزد

محدودیت سنی: 30 سال

نداشتن سوء پیشینه و و عدم اعتیاد

علاقمند و مشتاق به کار-منظم ودقیق

 

شرایط اختصاصی احراز

مسلط به ICDL

مسلط به تایپ با کامپیوتر

آزمون پیش از ورود ICDL

مزایا

حقوق وزارت کار

بیمه تامین اجتماعی -بیمه تکمیلی

هدایای مناسبتی

کارانه

اشتراک گذاری

سایر موقعیت‌های شغلی

خصوصیات شغلی

  •  

    جنسیت

    فرقی ندارد
  •  

    سطح شغل

    متوسط
  •  

    شاخه

    اداری
  •  

    سابقه کار

    1
  •  

    مدرک تحصیلی

    لیسانس