مانور تخلیه اضطراری بخش اورژانس بیمارستان برگزار شد .

گزارش تصویری : مانور تخلیه اضطراری بخش اورژانس بیمارستان با همکاری سازمان آتش نشانی ومرکز فوریت های پزشکی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، این مانور با هدف افزایش ارتباط سازمانی، تمرین و فراخوان نیروها در بحران ها، هماهنگی و تعامل بین نیروهای درون سازمانی به منظور آمادگی هر چه بیشتر در مواجه با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه اجرا شد .

مسئول کمیته مدیریت خطر و بلایا بیمارستان گفت : این مانور با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و با همکاری سازمان آتش نشانی ومرکز فوریت های پزشکی استان در بخش اورژانس بیمارستان برگزار شد .

 عباسعلی کیوانی تاکید کرد: با توجه به امکان بروز حوادث غیر مترقبه انجام چنین مانور هایی برای آمادگی هر چه بیشترکارکنان به منظور پیشگیری و کاهش خسارات و تلفات احتمالی الزامی است .

 این مانور به دنبال آتش سوزی فرضی در بخش اورژانس بیمارستان و درخواست منشی بخش جهت اعلام کد آتش سوزی به مرکز تلفن و تماس اپراتور مرکز تلفن به اعضای کمیته مدیریت خطر و بلایا آغاز شد .

 سوپروایزر با آتش نشانی ومرکز فوریت های پزشکی هماهنگی  و بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده نسبت به تخلیه بیماران و همراهان از بخش، اطفاء حریق، تخلیه دود و رسیدگی به مصدومان اقدام بعمل آمد .

 در این مانور پرسنل نحوه تخلیه ایمن و سریع محل، استفاده از تجهیزات آتش نشانی و تخلیه دود را تمرین کردند .

کد خبر: 292
  تاریخ خبر : 19 دی 1395
  دیدگاه کاربران