حضور بازرس کل استان در بیمارستان وعیادت از برخی بیماران

حضور بازرس کل استان در بیمارستان وعیادت از برخی بیماران

حجت الاسلام والمسلمین اكبر طالبي در معیت دکتر نوروزی با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از برخی بیماران در جلسه ریاست بیمارستان شرکت کرد .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه خیریه گودرز ، بازرس کل استان با حضور دربیمارستان ضمن عیادت از برخی بیماران در جلسه ای با حضور ریاست بیمارستان ، مدیر درمان و نیزدکتر نوروزی ودکتر دهقان از عملکرد واقدامات انجام شده در بیمارستان اطلاع یافتند .

 در این جلسه دکتر منتظری ضمن خیر مقدم گزارشی از عملکرد واقدامات درحال انجام ارائه و از مشکلات ونیازهای بیمارستان سخن به میان آورد وبیان داشت برای اینکه بتوان خدمات کیفی وبهتری برای بیماران انجام داد و با توجه به اینکه بیمارستان وقف و قدیمی می باشد ونیاز به سازه جدیدی دارد همکاری وهمیاری تمام مسئولین وخیرین محترم را میطلبد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طالبی با تشکر از تلاش وکوشش گروه مدیریتی وهمچنین پرسنل بیمارستان گفت بیمارستان گودرز از با سابقه ترین بیمارستان های استان می باشد . وی ادامه داد وقف از اموری است که علاوه بر اجر اخروی باعث می شود تا آیندگان نیز از فرد به خوبی یادکنند که این نیز خود موجب اجر وقرب برای فرد می شود وچه بهتر که در راه سلامت مردم انجام گیرد . بازرس کل استان تاکید کرد هرکمکی که بتوانیم برای پیشرفت بیمارستان وخدمت رسانی بهتر به بیماران ومردم عزیز انجام دهیم فروگذار نخواهیم بود .


بازرس کل استان یزد در بیمارستان گودرز

بازرس کل استان یزد در بیمارستان گودرز


بازرس کل استان یزد در بیمارستان گودرز

کد خبر: 101
  تاریخ خبر : 28 خرداد 1393