نقش فعال و بسزای پلی کلینیک تخصصی وفوق تخصص مهدیه در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی

نقش فعال و بسزای پلی کلینیک تخصصی وفوق تخصص مهدیه در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی

دکتر منتظری : پلی کلینیک تخصصی وفوق تخصصی مهدیه در امور تشخیص ودرمان بیماران نقش بسزایی در استان داشته است .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه خیریه گودرز ، دکتر منتظری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بمناسبت یک سالگی پلی کلینیک تخصصی وفوق تخصصی مهدیه گزارشی از عملکرد یک ساله درمانگاه بیان کرد.

مسئول فنی بیمارستان در سخنان خود گفت درمانگاه با حضور بیش از 25 پزشک فوق تخصص ومتخصص در رشته های مختلف پزشکی برای بیش از شش هزار نفراز همشهریان وهموطنان عزیز ارائه خدمات داشته است . وی مراجعه بیماران به پلی کلینیک را طی یک سال گذشته خوب ارزیابی کرد و نقش بسزای این درمانگاه را در امر خدمات تشخیصی ودرمانی استان مهم برشمرد واعلام داشت که بیمارستان با افزایش پزشکان فوق تخصص ومتخصص تلاش خود را برای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات  تشخیصی و درمانی خواهد داشت .

رئیس بیمارستان در ادامه افزود ساعت کار درمانگاه به صورت دوشیفت صبح وعصر می باشد و با کلیه بیمه ها وشرکت های بیمه ای طرف قرارداد می باشد . وی هزینه دریافتی از بیماران را نصف هزینه های واقعی دانست و ارائه خدمات برای بعضی ارگان ها با دفترچه بیمه را با تخفیف ویژه که می توان به بازنشستگان کشوری ونیروهای مسلح ، سنگ آهن ،صداوسیما ، کارکنان نیروهای مسلح ، بسیج ، اعضا خانه کارگر ، اقلیت های مذهبی (زرتشتیان ) ویا رایگان  همچون خانواده محترم ایثارگران وجانبازان ، بانک ها و بیماران خاص اشاره کرد .

لازم به ذکر است پلی کلینیک تخصصی وفوق تخصصی مهدیه وابسته به بیمارستان گودرز در نبش غربی میدان مهدیه کوچه شماره 2 بلوار طالقانی شده است .

کد خبر: 103
  تاریخ خبر : 11 تیر 1393