برگزارشد

جلسه هم فکری و هم اندیشی مسئولان بنیاد شهید وایثارگران استان با مسئولان ارشد بیمارستان

جلسه ای با حضور مدیر کل وجمعی از مسئولان بنیاد شهید در دفتر رئیس بیمارستان برگزار و در خصوص همکاری های طرفین تبادل نظر گردید .

به گزارش فرهنگی و روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، جلسه ای با حضور مدیر کل وجمعی از مسئولان بنیاد شهید در دفتر رئیس بیمارستان برگزار و در خصوص همکاری های طرفین تبادل نظر گردید . در جلسه رئیس بیمارستان در جهت قدرشناسی از خانواده شهدا وایثارگران تمایل خود را برای افزایش همکاری وهمراهی با این بنیاد ابراز داشته و ادامه داد بیمارستان برای رضایت مندی هرچه بیشتر بیماران معرفی شده امتیازات دیگری را نیز به آنها خواهد داد که از جمله عدم دریافت و رایگان نمودن هزینه های جنبی بستری برای این عزیزان می باشد .

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری های بسیار مناسب این مرکز با بنیاد بیان داشت با توجه به اینکه بیمارستان به صورت غیر انتفاعی اداره می گردد خوشبختانه تاکنون تعامل بسیارخوبی را با این بنیاد داشته است که کمال تشکر وسپاسگزاری را داریم  . در پایان جلسه نیز مسئولین در جلسه با حضور یافتن  بر بالین بیماران جانباز و تحت پوشش بنیاد شهید وایثارگران از آنان دلجویی نمودند .

کد خبر: 260
  تاریخ خبر : 24 تیر 1395