بیمارستان گودرز با کمبود اکسیژن روبرو است

رییس بیمارستان در گفتگو با ایرنا گفت: این مرکز درمانی هم‌اکنون با کمبود اکسیژن و دستگاه کمک تنفسی روبرو است که رفع آن همت خیران را می‌طلبد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز به نقل از ایرنا ، دکتر "مرضیه فیصل" روز دوشنبه گفت: بسیاری از نیروهای درمان این بیمارستان یا خود مبتلا به کرونا شدند و یا بعلت درگیری با بیماران این بخش، خسته هستند و نا ندارند و از این رو از مردم می خواهیم نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با این بیماری درگیر نشوند.

به گفته دکتر فیصل، تاکنون ۴۲ پرستار و ۱۶ نیروی خدماتی در این بیمارستان به کرونا مبتلا شده‌اند که همگی بهبود یافته‌اند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ بیمار کرونایی در این مرکز درمانی بستری هستند تصریح کرد: ۱۰ نفر از این تعداد در بخش های ویژه بستری هستند و چهار بیمار بدحال هم منتظر ورود به بخش ویژه   می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان دیگر ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی ندارد تاکید کرد: بیماران کرونایی که متقاضی بستری شدن در این مرکز درمانی هستند در نوبت قرار می گیرند تا پس از خالی شدن تخت ها بستری شوند.

رییس بیمارستان گودرز یزد اظهار داشت: چهار بخش مجزا به بیماران کرونایی اختصاص یافته و یک ساختمان مجزای دیگر هم برای بیماران سایر بخش ها (غیرکرونایی) اختصاص داده شده تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود.

دکتر فیصل یادآور شد: همچنین مشکلات این مرکز درمانی به استانداری و دیگر مسوولان ذیربط منتقل شده است.

کد خبر: 410
  تاریخ خبر : 19 آبان 1399
  دیدگاه کاربران